24.7.22

מאהה סיישל: אטרקציות מובילות לביקור

מאהה הוא האי הגדול ביותר והמאוכלס ביותר של איי סיישל והוא ביתם של כמה מהאטרקציות המדהימות באיי סיישל. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה מרגשת, יש משהו לכל אחד ליהנות במאהה. ממפלים עוצרי נשימה ועד חופים ציוריים, אלו הן 5 האטרקציות המובילות במאהה שפשוט אסור לכם לפספס!

Morne Blanc 

Morne Blanc הוא מסלול הליכה פופלרי במאהה, המציע נופים מדהימים של האזור שמסביב. מקום שליו זה ניצב גבוה מעל עיר הבירה של סיישל ויקטוריה, מה שהופך אותו למקום המושלם לחזות בנוף מרהיב.


הטיול עד Morne Blanc נמשך כשעה ומתגמל את המבקרים בנופים עוצרי נשימה של האוקיינוס ההודי ושמים כחולים עמוקים. לאורך הדרך יכולים המבקרים ליהנות גם מצמחייה ובעלי חיים טרופיים המשגשגים באזור זה, כמו סחלבים פראיים, עצי דקל וציפורים אקזוטיות. הפסגה עטופה לעתים קרובות בערפל, מה שמוסיף למיסטיקה של מיקום ייחודי זה.


בחלק העליון, יש פלטפורמת תצפית המציעה נופים של 360 מעלות של האי מאהה וקו החוף המדהים שלו. עבור אלה שמרגישים הרפתקנים, שביל  Morne Blanc Trail הסמוך מאפשר קצת יותר חקר. כאן, המטיילים יתכבדו במראות שונים כמו מטעים ישנים ומפרצונים נסתרים.


Morne Blanc הוא ביקור חובה לכל מי שמחפש נוף בלתי נשכח של האי מאהה. בין אם אתם מבקרים מזדמנים או מטיילים מנוסים, זהו מקום בו תוכלו להתפעל מיופיו של הטבע במלוא הדרו.

Morne Blanc viewpoint


Anse Major

Anse Major היא אחת האטרקציות המובילות במאהה, איי סיישל. חוף זה הוא היעד האולטימטיבי לחובבי טבע והרפתקנים בטבע כאחד. ממוקם בפינה הצפון מערבית של האי מאהה, Anse Major מוקף בצוקים מחוספסים ועלווה ירוקה ושופעת, מה שהופך אותו למקום מושלם להירגע. המבקרים יכולים לבלות שעות בשנורקלינג במים הצלולים, להשתזף על החוף החולי הלבן, או ליהנות מהנופים המדהימים מהמסלולים הסמוכים. האזור מציע גם שפע של פעילויות כמו שחייה, קיאקים, גלישה בסטנד-אפ וטיולי הליכה. עם הסביבה האידילית והנוף עוצר הנשימה שלה, Anse Major בהחלט שווה ביקור!

Anse major beach, Mahe, Seychelles — Photo



Beau Vallon Beach

חוף בו ואלון הוא אחד החופים המדהימים ביותר באיי סיישל. עם מי הטורקיז הנוצצים והחול הלבן והבתולי, החוף הזה הוא חוף חובה כשמבקרים במאהה. החוף גדול ורחב, מה שהופך אותו למושלם לשחייה, שנורקלינג והירגעות על החוף. יש שפע של כסאות נוח ושמשיות להשכרה, כך שתוכלו ליהנות מהחוף בנוחות. יש גם שפע של מסעדות וברים בקרבת מקום, בהם תוכלו לקבל חטיפים ומשקאות טעימים. אם אתם מחפשים פעילויות מרגשות יותר, יש כמה מרכזי ספורט מים באזור שמציעים השכרת ציוד. חוף בו ואלון הוא המקום המושלם לבלות בו את היום שלך בשמש ובכיף!


Mission Lodge

מאהה, האי הגדול ביותר בארכיפלג סיישל, הוא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם, שמורות טבע מדהימות וחיות בר עוצרות נשימה. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר שלה היא Mission Lodge, הממוקמת בנקודה הגבוהה ביותר של מאהה.

מיסיון לודג' מציע נופים עוצרי נשימה של ההרים, החופים והאוקיינוס שמסביב. מהמבט שלו, המבקרים יכולים ליהנות מנופים של 360 מעלות של האוקיינוס ההודי, עם זריחות ושקיעות מדהימות. אומרים שהנוף מהלודג' הוא מהטובים באיי סיישל.
הלודג' מוקף ביערות טרופיים עבותים ויש בו מגוון פעילויות הזמינות למבקרים. מיסיון לודג' מציע טיולים מודרכים, צפרות וטיולים בטבע. בנוסף, המבקרים יכולים ליהנות משיט קיאקים ושנורקלינג במים הצלולים של מפרץ Anse Royal.

המבקרים יכולים גם להירגע על החוף או להשתתף בספורט מים כגון גלישת רוח וגלישת עפיפונים. בלודג' יש גם מסעדה באוויר הפתוח המציעה מטבח קריאולי טעים ובירה מקומית.

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית במאהה, Mission Lodge הוא ביקור חובה! עם הנופים המרהיבים ושפע הפעילויות שלו, המיקום היפה הזה בטוח יספק לכם חוויה של פעם בחיים.

Takamaka Rum Distillery

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית במאהה, איי סיישל, ביקור במזקקת הרום  Takamaka הוא חובה מוחלטת. עסק מקומי זה מתמחה ביצירת רום וליקר באצווה קטנה המשקפים את גן העדן הטרופי של איי סיישל.

המבקרים במזקקה יכולים לערוך סיור מודרך כדי ללמוד על תהליך הכנת רום וליקרים אחרים מחומרים טריים וטבעיים. האורחים יכולים לטעום כמה מיצירותיהם בחדר הטעימות ולרכוש בקבוקים לקחת הביתה. בנוסף, ישנה גם חנות באתר שבה תוכלו למצוא מזכרות ופריטי לבוש כדי לזכור את זמנכם במזקקת טקאמאקה.
הפטיו החיצוני היפהפה מציע נוף נהדר של המפרץ והוא מושלם להירגע עם משקה או שניים. הצוות ידידותי ובעל ידע, כך שבטוח תלמדו הרבה על רום וליקר במהלך ביקורכם.

מזקקת הרום Takamaka היא הדרך המושלמת לבלות אחר צהריים במאהה, סיישל. עם מבחר ייחודי של משקאות חריפים קטנים ומיקום ציורי, זהו המקום האידיאלי להירגע וליהנות ממשקאות תוך כדי יופי עוצר נשימה של האי.



כל המידע עבר לאתר החדש שלנו - לחצו פה כדי להגיע לשם




מעוניינים במידע נוסף על סיישל?
מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק - איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים

mahe-seychelles





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה