20.7.22

המלצות למסלולי הליכה במאהה - מסלולי טיול בסיישל

הנה כמה המלצות למסלולי הליכה במאהה:

הפארק הלאומי Morne Seychellois:
פארק זה ממוקם בחלק הצפוני של מאהה והוא ביתם של מספר מסלולי הליכה. השביל הפופולרי ביותר הוא Morne Blanc Trail, שלוקח אתכם לפסגת Morne Blanc, הפסגה הגבוהה ביותר באי בגובה 905 מטר. אורכו של המסלול הוא כ-3 ק"מ ואורך כ-2-3 שעות. בדרך תעברו ביערות עבותים, תחצו נחלים ותטפסו בשבילים סלעיים. השביל יכול להיות מאתגר לפעמים, אבל הנופים המדהימים מהפסגה שווים את המאמץ. 

Copolia Trail:
מסלול זה מתחיל ליד מפעל התה של סיישל ולוקח אתכם לפסגת הר Copolia, שניצב בגובה 500 מטר. אורכו של המסלול כ-2 ק"מ ואורך כ-1-2 שעות. לאורך הדרך תראו נופים יפים של ויקטוריה, עיר הבירה של מאהה, והאיים שמסביב. השביל מטופח וקל לעקוב אחריו, עם מדרגות וספסלים מסופקים בנקודות מסוימות. לאורך הדרך, המסלול מתאים למטיילים בכל הרמות, כולל משפחות עם ילדים.

מסלול Anse Major:
מסלול זה מתחיל ב-Danzil ולוקח אתכם לאורך החוף אל חוף Anse Major המבודד. אורך המסלול כ-2.5 ק"מ ואורך כ-1-2 שעות להשלמתו. לאורך הדרך תראו נופים יפים של האוקיינוס והצוקים שמסביב.

שביל Glacis Trois Freres:
שביל זה מתחיל ליד Beau Vallon, יעד תיירותי פופולרי בחוף הצפוני של מאהה, ולוקח אתכם לראש הר Glacis Trois Freres, העומד על 668 מטרים. אורכו של המסלול הוא כ-3 ק"מ ואורך כ-2-3 שעות. לאורך הדרך תראו נופים יפים של היערות וקו החוף שמסביב. השביל מסומן ומתוחזק היטב, עם מדרגות ומעקות מסופקים בנקודות מסוימות. לאורך הדרך, תראו נופים מדהימים של החוף הצפוני של מאהה, כולל Beau Vallon, והאיים שמסביב. המסלול מתאים למטיילים בכל הרמות, כולל משפחות עם ילדים.

שביל ה-Mission Lodge:
שביל זה מתחיל ליד ה-Mission Lodge, שהיה בית ספר לעבדים משוחררים במאה ה-19. השביל לוקח אתכם דרך יערות עבותים לנקודת תצפית המשקיפה על החוף המערבי של מאהה. המסלול קצר וקל יחסית, עם מעט עליות וירידות תלולות. לאורך הדרך תראו כמה אתרים היסטוריים, ביניהם חורבות המיסיון לודג' וקברי עבדים לשעבר. נקודת התצפית בקצה השביל מציעה נופים מדהימים של החוף המערבי של מאהה ושל האיים השכנים. המסלול מתאים למטיילים בכל הרמות, כולל משפחות עם ילדים. אורך השביל כ-1.5 ק"מ ואורך כשעה להשלמתו.

אלו הם רק חלק ממסלולי ההליכה הרבים במאהה. הקפידו לנעול נעליים נוחות, להביא הרבה מים, ולעקוב אחר סימון השבילים כדי להבטיח טיול בטוח ומהנה.



תצפית נוף במאהה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה