29.7.22

קונסטנס אפיליה ריזורט - מלון שווה בסיישל

מלון קונסטנס אפליה הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאהה באיי סיישל, קבוצת איים באוקיינוס ההודי. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על המלון:

מיקום: המלון ממוקם בחוף המערבי של מאהה, ומשקיף על הפארק הלאומי הימי Port Launay. המלון שוכן בתוך גנים טרופיים שופעים ויש לו גישה ישירה לשני חופים מדהימים.

לינה: המלון מציע מגוון אפשרויות אירוח יוקרתיות, לרבות סוויטות ג'וניור, סוויטות סניורים, וילות משפחתיות, וילות גבעות, וילות חוף, וילות נשיאותיות. כל החדרים מרווחים, מעוצבים להפליא, ומצוידים במתקנים מודרניים.

מתקנים: למלון מגוון רחב של מתקנים כדי לתת מענה לצרכי אורחיו. אלה כוללים שבע מסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים, חמישה ברים, ספא, מרכז כושר, מגרש טניס, בריכת שחייה ומועדון ילדים.

אוכל: במלון שבע מסעדות, כל אחת מציעה חוויה קולינרית ייחודית. המסעדות מגישות מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים, לרבות אסייתית, ים תיכונית וקריאולית. האורחים יכולים ליהנות מסעודה באוויר הפתוח או מסעודה בפנים עם נוף לאוקיינוס או לגנים הטרופיים השופעים. מומלצות מסעדת הליוס ומסעדת אדם וחווה.

פעילויות: המלון מציע מגוון פעילויות לאורחים, לרבות שנורקלינג, צלילה, קיאקים, גלישת רוח, סאפ ושייט. המלון יכול גם לארגן טיולים לאיים סמוכים, אומגה, טיולי הליכה, צלילה וסיורי תרבות.

ספא: הספא של המלון מפואר והמחירים לא זולים אבל הוא מציע מגוון טיפולים ועיסויים כדי לעזור לאורחים להירגע ולהתחדש. הספא כולל סאונה, חדר אדים, ג'קוזי, בריכה ואזור מנוחה. האורחים יכולים גם להזמין מפגשי יוגה או מדיטציה. הכניסה למתקני הספא הם חינם לאורחי המלון עד השעה 13:00.

מועדון ילדים: מועדון הילדים של המלון, Constance Kids Club, מיועד לילדים בגילאי 4 עד 11. המועדון מציע מגוון פעילויות, לרבות אומנויות ואומנות, חיפושי אוצרות ומשחקי חוף. שירותי שמרטפות זמינים גם לילדים צעירים יותר.

שירותים בחדר: החדרים במלון מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מיני בר, מכונת קפה ותה, ומרפסות או טרסות פרטיות. חדרי הרחצה כוללים מקלחות ואמבטיות נפרדות, כיור כפול ומוצרי טיפוח יוקרתיים.

קיימות: מלון Constance Ephelia מחויב לתיירות בת קיימא ויישם אמצעים שונים להפחתת השפעתו הסביבתית. אלה כוללים שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים, הפחתת צריכת מים ויישום שיטות ניהול פסולת.

פרסים: המלון זכה במספר פרסים על מאמצי האירוח יוצאי הדופן והקיימות שלו. אלה כוללים את הסמכת הגלובוס הירוק, פרסי הנסיעות העולמיים ופרס בחירת המטיילים של TripAdvisor.

נגישות: המלון נגיש בקלות באמצעות אוויר, כאשר נמל התעופה הבינלאומי של סיישל ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה בלבד ברכב. המלון יכול לארגן הסעות לשדה התעופה עבור האורחים שלו. עלות מונית משדה התעופה למלון היא כ-50 יורו לזוג.

חבילות חתונה וירח דבש: המלון מציע חבילות חתונה וירח דבש הכוללות הכל, החל מהטקס וקבלת הפנים ועד לינה, טיפולי ספא וטיולים. מתכנן החתונות של המלון יכול לעזור לזוגות לתכנן כל פרט ביום המיוחד שלהם.

נקודה אחרונה ששכחתי- אין טעם לשלם על אקסטרות כמו חטיפים, שתיה של מיצים או בירות. מאוד יקר שם במלון. מחוף הצפוני- יוצאים מהמלון והולכים על הכביש ימינה כ-200 מטר יש צרכניה קטנה. יש שם כל מה שצריך ועולה רבע מחיר מהמלון. אפשר להצטייד במשקאות וחטיפים במחירים מצחיקים. במלון עצמו המחירים מאוד יקרים

בסך הכל, Constance Ephelia Hotel הוא אתר נופש מפואר המציע מגוון רחב של שירותים ופעילויות בסביבה טבעית מדהימה. המחויבות שלה לקיימות והפרסים הרבים שלה הופכים אותה לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים מפלט מפואר וידידותי לסביבה באיי סיישל.

תמונות מהמלון - מהספא, החוף הדרומי החוף הצפוני ובין לבין


החוף הצפוני קונסטנס אפיליה ריזורט

החוף בקונסטנס אפיליה ריזורט

הספא במלון

הבריכה בספא של המלון
הבריכה בספא של המלון

צמחיה במלון

בריכה במלון

יער בקונסטנס אפיליה ריזורט

פינת חמד מול החוף בקונסטנס אפיליה ריזורט
פינת חמד מול החוף בקונסטנס אפיליה ריזורט

החוף הדרומי וחול לבן בקונסטנס אפיליה ריזורט

החוף הדרומי קונסטנס אפיליה ריזורט
החוף הדרומי קונסטנס אפיליה ריזורט

החוף הדרומי קונסטנס אפיליה ריזורט
החוף הדרומי קונסטנס אפיליה ריזורט







מעוניינים במידע נוסף על סיישל?
מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק - איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים


constance ephelia resort


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה